درخواست شهرداری اردبیل از شهروندان به دلیل عملیات سمپاشی درختان
شهرداری اردبیل با اشاره به عملیات سمپاشی مبارزه با آفات درختان در سطح شهراردبیل، از شهروندان بویژه کودکان خواست تا یکم تیرماه از نشستن در محدوده درختان خیابانها و بوستانها بعد از عملیات سمپاشی خودداری کنند.
۲۳ خرداد ۱۴۰۵ ۱۰:۵۶