پخش زنده
امروز: -
فرمانده انتظامی شهرستان خنداب از کشف دو دستگاه خودروی سرقتی در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزی؛ فرمانده انتظامی شهرستان خنداب گفت: مأموران انتظامی در زمان گشتزنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی دو دستگاه خودروی سرقتی را شناسایی کردند.
سرهنگ رضا سلوکی افزود: با استعلام و تحقیقات به عمل آمده و بررسیهای میدانی مشخص شد، یکی از خودرویهای مذکور دارای سابقه سرقت از استان تهران و دیگری از شهرستان ملایر است.
او با بیان این که خودرویهای مکشوفه تحویل مالباختگان شد، گفت: شهروندان با قفل فرمان یا پدال، لایه امنیتی بیشتری به خودرو اضافه کنند و از پارک کردن خودرو در محیط خلوت و تاریک پرهیز کنند.