پخش زنده
امروز: -
نخستین نمایشگاه تخصصی لنج به مناسبت هفته صنایعدستی در بوشهر افتتاح شد.

بهگزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ معاون صنایعدستی استان بوشهر گفت: این نمایشگاه تا ۲۱ خرداد در محل موزه تجارت دریایی بوشهر برپاست و همهروزه صبحها از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۷ تا ۲۰ پذیرای علاقهمندان، هنردوستان و فعالان حوزه صنایعدستی و میراث دریایی است.
خلیل رازه افزود: در این نمایشگاه، آثار و دستساختههای ۸ هنرمند از شهرستانهای بوشهر، گناوه، دشتی و تنگستان به نمایش گذاشته شده است، آثاری که بخشی از هویت فرهنگی، دریایی و هنری استان بوشهر را به تصویر میکشند.
وی بیان کرد: نمایشگاه تخصصی لنج، فرصتی ارزشمند برای معرفی ظرفیتهای بومی و هنری استان در حوزه ساخت و بازنمایی لنج به عنوان یکی از نمادهای مهم فرهنگ و معیشت دریایی جنوب کشور است.