عمل پیوند اعضا از بیمار مرگ مغزی در مشهد،جان ۶ بیمار را نجات داد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مسئول واحد فراهمآوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: اهدای اعضای بانوی ۲۷ ساله ساکن مشهد به ۶ بیمار نیازمند، جان دوباره بخشید.
ابراهیم خالقی گفت:
مرحومه «سیده مریم قرشی» پس از تایید مرگ مغزی و کسب رضایت خانوادهاش، در بیمارستان منتصریه تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت و کلیهها، کبد و قسمتی از پوست وی اهدا شد.