ابداع ماده جدید در ژاپن برای افزایش بازده انرژی خورشیدی
دانشمندان ژاپنی موفق به ساخت ماده جامد جدیدی شدهاند که با تبدیل نور مرئی به اشعه فرابنفش پرانرژی، کارایی و پتانسیل سیستمهای خورشیدی را بهطور چشمگیری ارتقا میدهد.
۰۲ تير ۱۴۰۵ ۱۸:۵۷