امروز: 25 ارديبهشت 1400 -
این روز‌های کرونایی در بین تمام از دست رفتگان، پرستاران و پزشکانی هم بودند که تا جان در بدن داشتند، در برابر این ویروس ایستادگی کردند و جنگیدند، جنگی که در بیمارستان‌ها آغاز شد و پزشکانی که در نبرد برای حفظ جان دیگران، جان خودشان را از دست دادند. سپیدپوشانی که سال‌ها درس خواندند و تلاش‌های بی‌وقفه کردند، اما در آخر ویروس کرونا همچون دشمنی نامرئی آمد، ما را در سوگ آن‌ها نشاند و عزادار کرد. آدم‌هایی که جدای از درد دوری شان، درد جبرانشان در مراکز درمانی و علمی کشور نیز کار بسیار سخت و زمان‌بری خواهد بود. برنامه بدون تعارف را امشب ۲۷ فروردین ماه می‌توانید در خبر ۲۰:۳۰ مشاهده کنید.
عکاس : احمد بلباسی
تاریخ : ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۱:۳۶
 
به گزارش گروه عکس خبرگزاری صداوسیما: شهید سلامت دکتر ابوالفضل محمد علیزاده جراح مغز و اعصاب بیمارستان ولیعصر و سجاد نیروی انتظامی در تاریخ سوم مهر ۱۳۹۹ به ویروس کرونا مبتلا شدند و متاسفانه در تاریخ ۱۱ مهر ۱۳۹۹ به شهادت رسیدند. دکتر سوسن عزیز محمدی رئیس بیمارستان هاجر نیروی زمینی ارتش، همسر شهید محمد علیزاده در گفتگو با بدون تعارف گفت : در ایام کرونا ایشان در درمانگاه‌های مغز و اعصاب بیمارستان ولیعصر و امام سجاد، بیماران را ویزیت می‌کردند و مشاوره های جراحی مغز و اعصاب ICU و اورژانس هر دو مرکز را پوشش میدادند و اگر مورد جراحی اورژانسی برای بیماران در رشته تخصصی شان تشخیص داده می‌شد به بهانه کرونا از انجام عمل شانه خالی نمیکردند.دکتر محمد علیزاده بعد از تشییع در تاریخ ۱۲ مهر ۱۳۹۹ در تهران، که مصادف بود با روز نیروی انتظامی در آذرشهر استان آذربایجان شرقی به خاک سپرده شد.روحشان شاد و یادشان گرامی باد .
 
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲
roya
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲/۰۱/۰۰ - ۰۰:۰۲
0
0
ویدیوش رو هم زودتر قرار بدین
واقعا تاثیر گذار بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲/۰۱/۰۰ - ۰۲:۰۴
1
0
سلام واقعاازبدون تعارف بعیدبود
دکتری که کروناگرفته بعدهمسرش اون وب5ل گرفته ومیبوسدش چطورامکان داره بعداز5روزبه محل کارخودبازگردد پس اگه کرونابوده قطعاایشون هم باید
گرفته باشن وآلوده باشن پس چطورممکن دوباره به محل کارش برگشته باشه به نظرشماعجیب نیست؟؟1
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱/۰۵/۰۰ - ۰۵:۰۸
سلام...پاسخ پیام تان...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱/۰۶/۰۰ - ۰۰:۰۶
شاید چون پاسخ طولانی هست ارسال نمیشه؟!
ان شاءالله سعی میکنیم در بخش ارسال پیام⬇ ، پاسخ رو ارسال کنیم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱/۰۶/۰۰ - ۰۱:۰۳
نمیدونیم چرا هر چه سعی می کنیم ، متنِ پاسخ ارسال نمیشه!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱/۰۷/۰۰ - ۰۴:۰۴
سلام .
همین طور که داری حقیقت رو می بینی ، بله ، الحمدلله امکان داره .
خدا این نیروهای جان بر کف رو برای مردم کشورمون حفظ کند...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱/۰۸/۰۰ - ۰۰:۰۵
به نظر ما ، خیر ، این عجیب نیست...
عجیب این هست که هنوز نتونستیم پیامی که پاسخ شما رو در آن نوشتیم ، به طور کامل ارسال کنیم ! فعلا ارسال نمیشه! نمی دونیم بعدا این مشکل برطرف میشه یا خیر.
دانشجو پزشکی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲/۰۲/۰۰ - ۰۳:۰۳
0
0
سلام
من به خبرنگار مثل شما افتخار میکنم
اقای رضوانی شما باعث شدید تغییرات زیادی در زندگی من اتفاق بیوفته و من از صمیم قلب از شما ممنونم
من الان دانشجوی پزشکی هستم
خیلی دوست دارم که شما رو ملاقات کنم
ای کاش به این آرزوم برسم...
طاعات و عبادات تون مقبول حق
دانشجو پزشکی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲/۰۲/۰۰ - ۰۳:۰۹
0
0
ممنونم از عکاس محترم بابت عکس های زیبا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱/۰۵/۰۰ - ۰۵:۰۶
0
0
ببخشید چرا پاسخی رو که برای دومین پیام _که فردی نوشته...
"سلام واقعا..."_ نوشتیم ، ارسال نمیشه؟!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱/۰۷/۰۰ - ۰۵:۰۶
0
0
پاسخِ پیام دومی که فردی نوشته...
"سلام واقعا از..." :
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|